vedoucí školní jídelny: Jana Blažková, telefon 556 414 753
jana.blazkova@mendelova-stredni.cz
telefon kuchyň: 556 414 750
bank. spojení: KB Nový Jičín, a. s., č. účtu: 10006-15739801/0100
přihlášky ke stravování:
odhláška ze školní jídelny - ke stažení zde (doc, 18 kB)
(přechod na stránky www.strava.cz)
Strávník vyplní přihlášku ke stravování, vyplní ji, zařídí se podle pokynů na ní uvedených a odevzdá vedoucí ŠJ.
Na základě vyplněné přihlášky si strávník zaregistruje u vedoucí ŠJ svůj identifikační čip, kterým se prokazuje v jídelně u snímače (ten informuje kuchařku o přihlášené stravě, případně volbě jídla). Čip platí po celou dobu školní docházky. V případě jeho ztráty nebo znehodnocení si strávník zakoupí v pokladně školy nový a znovu provede jeho registraci ve ŠJ.
Při ztrátě nebo zapomenutí čipu vytiskne elektronická stravenkářka náhradní stravenku. Tři náhradní stravenky jsou v kalendářním měsíci zdarma, čtvrtá a další za poplatek 3 Kč, který si strávník uhradí v další platbě za obědy.
Provoz školní jídelny se řídí vyhláškou č. 107/2005 Sb. O školním stravování.
Navštivte kancelář vedoucí ŠJ p. Blažkové. Zde obdržíte informace pro první přihlášení do aplikace společnosti VIS Plzeň na stránkách www.strava.cz:
Doporučujeme při prvním přihlášení vyplnit také e-mailovou adresu. Systém bude automaticky zasílat zprávy o potvrzení objednávky, nedostatečné výši konta, neodebrané stravě nebo měsíčním přehledu stravování. Heslo, e-mail, volbu odesílaných zpráv lze kdykoliv změnit v sekci Nastavení uživatele.
V případě onemocnění žáka je nutno stravu odhlásit. První den nemoci je považován za pobyt ve škole a je možno v době výdeje si oběd odebrat do jídlo nosičů. Neodhlášená a nevyzvednutá strava propadá, strávník nemá nárok na náhradu. V případě neodhlášené stravy nemocného žáka bude od druhého dne nemoci účtována strava v plné ceně, tj. 82 Kč.
informace k platbám ke stažení zde (doc 34 kB)
V případě ukončení stravování musí strávník vyplnit formulář o ukončení stravování a ten odevzdat vedoucí školní jídelny a zrušit souhlas s inkasem po obdržení přeplatku. Vedoucí ŠJ zároveň provede zrušení vzdáleného přístupu čipem. Přeplatek za odhlášenou stravu bude vrácen do 30-ti dnů.
Školní jídelna po obdržení formuláře strávníka zablokuje od uvedeného data. Pokud tak strávníci neučiní, vystavují se riziku finančních ztrát.
Plné znění Vnitřního řádu školní jídelny od 1. 9. 2022 zde (pdf, 58 kB)
17.05.2023
Studenti 3. ročníků se letos opět vydali na třítýdenní zahraniční stáže.
28.04.2023
Dobrý den, ráda bych vás informovala o situaci, která se v pátek 28. 4. 2023 stala na naší škole. Neznámý pachatel vyhrožoval, že vystřílí žáky ve škole, informace se objevila na sociálních sítích a byla zaslána na emailovou adresu školy. Bezprostředně po obdržení této informace jsme kontaktovali Policii ČR a v souladu s jejich doporučením jsme evakuovali školu. Chtěla bych zdůraznit, že situace byla a stále je řešena ve spolupráci s Policií ČR a v tuto chvíli nemusí mít žáci ani rodiče žádné obavy. Zabezpečili jsme školu a situaci pečlivě sledujeme. Ráda bych vám poděkovala za spolupráci a vstřícnost během evakuace. Společně jsme dokázali zvládnout tuto situaci. V úterý 2. 5. 2023 se vrátíme k normálnímu provozu na naší škole. V tuto chvíli již není důvod k obavám. S pozdravem, Lucie Haitlová ředitelka školy
12.04.2023
Oznamuji, že jsem podle § 24 odst. 2 zákona 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, rozhodla o vyhlášení ředitelského volna dne 14. dubna 2023 z organizačních důvodů. Nový Jičín dne 12. dubna 2023 Ing. Lucie Haitlová, MBA ředitelka školy
05.04.2023
Na oblastním kole v anglickém Scrabblu jsme v týmech osadili 2. místo.
Mendelova střední škola, Nový Jičín, příspěvková organizace
Divadelní 4, 741 01 Nový Jičín | Telefon 556 414 760, 556 414 761 | Fax 556 414 756
E-mail skola@mendelova-stredni.cz
© 2012 WebConsult.cz – redakční systém Ibis CMS | Nahlásit chybu na této stránce